پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

تولید ۳۶ میلیون بشکه نفت در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

 

 

صفرعلی رئیسی عنوان کرد: با تولید این حجم نفت برنامه هدف گذاری شده از سوی شرکت ملی ایران برای این شرکت در سال 89 به طور کامل تحقق یافت.

وی افزود: نفت تولیدی این شرکت از حدود 20 میدان نفتی از جمله مخزن قدیمی مسجدسلیمان در گستره ای به مساحت 27 هزار کیلومتر مربع در شمال استان خوزستان استحصال می شود.

رئیسی با اشاره به جایگاه مسجدسلیمان در صنعت نفت کشور و قدمت این منطقه به عنوان خاستگاه نفت در ایران و خاورمیانه، اظهارداشت: در دولتهای نهم و دهم وزارت نفت توجه ویژه ای به عمران و آبادانی این شهر نفتی داشته و با تعریف و اجرای پروژه های متعدد تلاش بر تحول در چهره این شهر و توسعه زیرساختها در مسجدسلیمان دارد.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تاکید کرد: در این ارتباط هم اکنون حدود 150 پروژه عام المنفعه با ده ها زیر پروژه با اعتباری افزون بر دو هزار میلیارد ریال در گستره جغرافیائی این شرکت در دست اجرا و اقدام است.

وی از جمله این پروژه ها به توسعه و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان، بهسازی شبکه فاضلاب شهری و جمع آوری آبهای سطحی، ایجاد فضاهای فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی و بهسازی مبلمان شهری و راه های ارتباطی در مسجدسلیمان و دیگر شهرها و روستاهای همجوار با تاسیسات و واحدهای عملیاتی این شرکت از جمله لالی، عنبل، نفت سفید، هفتکل و اندیکا اشاره داشت.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.