پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

عبدالمجيد باقري‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس درباره علت استعفايش از مربيگري نفت مسجدسليمان عنوان كرد: با توجه به اينكه بازنشسته آموزش و پرورش هستم و نفت هم يك تيم دولتي محسوب مي‌شود، نمي‌توانست به عنوان يك بازنشسته با من قرارداد امضا كند.
وي ادامه داد: 7 ماه بدون اينكه قراردادي با اين تيم داشته باشم در خدمت آنها بودم، اما دوشنبه هفته جاري مسئولان باشگاه به من اعلام كردند كه تحت هيچ شرايطي اين مشكل قابل حل نيست. از طرفي چون خودم هم مي‌دانستم اين مشكل حل شدني نيست و نمي‌توانند مطالبات من را پرداخت كنند به صورت اجباري از اين تيم جدا شدم و با توجه به منع قانوني در ثبت قرارداد تصميم به كناره‌گيري و استعفا گرفتم.
وي عنوان كرد: فعلاً قرار شده تا سياوش بختياري‌زاده و فرزاد آهك‌پور تيم را هدايت كنند تا در مورد سرمربي تصميم‌گيري شود.

عبدالمجيد باقري نيا  در گفت و گو با خبرنگار سايت كانون هواداران نفت مسجدسليمان با تاييد اين خبر اظهار داشت: حدود هفت ماه هدايت تيم نفت مسجد سليمان را بر عهده داشتم و در اين مدت موفقيتهاي خوبي در ليگ دسته يك باشگاه هاي ايران نصيب اين تيم شد.
وي اضافه كرد: در اين مدت دو بار به مديران باشگاه نفت مسجد سليمان نامه نوشتم و خواستار دريافت حق الزحمه ام شدم، ليكن آنان بجاي دادن حق و حقوقم گفتند نمي توانيم با شما قرارداد منعقد كنيم، ولي اگر علاقمند هستيد مي توانيد بكار خود ادامه دهيد.
باقري نيا با اشاره به اينكه از امروز كار در تيم فوتبال نفت مسجد سليمان را رها كرده ام، گفت: كدام مربي را سراغ داريد كه مجاني كار كند كه من دومين نفر آن باشم.
وي در خاتمه اظهار داشت: تا پايان هفته شانزدهم ليگ دسته يك باشگاه هاي ايران تيم نفت مسجد سليمان با 21 امتياز يعني با چهار تيم امتياز اختلاف نسبت به تيم اول كه 25 امتيازي است در مكان هشتم گروه يك ليگ دسته يكم باشگاه هاي ايران قرار دارد.

براي دريافت فايل صوتي آخرين مصاحبه مجيد باقري نيا روي عكس زير كليك نمائيد


download

پس از بازی با اتکا گلستان و در شرایطی که تیم در حال آماده سازی برای دیدار روز جمعه بود زمزمه هایی مبنی بر جدایی باقری نیا شنیده شد پس از پخش این خبر از تلویزیون آقای رییسی نامه آقای باقری نیا را مبنی بر درخواست طلب ارزیابی نموده و موضوع استعفا را منوط بر تصمیم هیات مدیره دانست...
که با استعفای آقای باقری نیا موافقت شد البته تلاشهای زیادی جهت ماندن ایشان کنار تیم انجام دادیم که متاسفانه در نهایت با تصمیم ایشان مبنی بر جدایی موافقت شد آقای یزدی ضمن اظهار تاسف گفتند:علاقه زیادی داشتیم که آقای باقری نیا کنار ما بماند و از تجربیات ایشان استفاده کنیم اما این امر محقق نشد ایشان ضمن تشکر از زحماتی که آقای باقری نیا برای تیم کشیدند عنوان کردند

در حال حاضر هدایت تیم بر عهده آقایان بختیاری زاده و آهک پور میباشد و غیر از جدایی آقای باقری نیا تغییر دیگری در سطح کادر فنی نخواهیم داشت..
جدایی سرمربی نفت در آستانه بازی حساس روز جمعه مقابل کاوه که با مربیگری فرهاد کاظمی به مصاف نفت میاید میتواند شوک مثبتی به تیم وارد کند تیمی که در هفته های اخیر با افت محسوسی همراه بوده و نتایج چندان جالبی را کسب نکرده بهرحال ما مثل همه هواداران نفت منتظریم تا بازی روز جمعه مقابل کاوه برگزار شود و با یک برد شیرین خانگی هواداران نفت را پس از چند هفته ناکامی دیگر طاقت شنیدن خبر های بد از تیم محبوبشان ندارند شادمان روانه خانه کند...
برای آقای باقری نیا آرزوی موفقیت داریم و تشکر میکنیم از زحماتی که برای این تیم کشیدند...

منبع: با تشکر از مدیران سایتهای نفتmis و نفت fc (طهماسبی و عیدیوندی)


 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.