پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:تولید,نفت,مسجدسلیمان, توسط عــلــی چراغیان |

مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان اعلام کرد ؛

امسال بازهم تولید نفت و گاز از برنامه پیشی میگیرد

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : امسال بازهم شاهد پیشی گرفتن تولید نفت و گاز از برنامه خواهیم بود .  وی این مطلب را در بازدید از واحدهای تقویت فشار گاز نفت سفید و بهره برداری هفتگل 4 و در جمع پرسنل این واحدها  بیان نمود .

مهندس صفرعلی رییسی با اشاره به پیشی گرفتن تولید نفت و گاز از برنامه ابلاغی در سال گذشته گفت : این رخداد مهم در سایه همکاری و همدلی کلیه نیروهای رسمی و غیر رسمی این شرکت حاصل شده است .

وی افزود : برای نخستین بار در طول عمر این شرکت طی سال گذشته شاهد کسب نمره قبولی برآیند تولید نفت و گاز بوده ایم که نشان از همت و کار مضاعف شما کارگران زحمت کش دارد .

وی ادامه داد : نیروی انسانی متخصص و کارآمد مهمترین ابزار توسعه و پیشرفت در یک مجموعه اقتصادی و تولیدی است که خوشبختانه این شرکت از این نعمت بهره مند است .

مهندس رییسی خاطر نشان کرد : تمامی سعی و تلاش هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر مرتفع کردن دغدغه های فکری و نگرانی خاطر کارکنان خود میباشد و برای این کار از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد .

وی خاطر نشان کرد : امیدوارم باردیگر با همکاری و پشتکار شما کارگران عزیز و زحمت کش عملکرد موفقی در تولید نفت و گاز داشته باشیم و امسال هم  بتوانیم نمره قبولی را کسب کنیم .

وی در این نشست صمیمانه بدلیل همت مضاعف کارکنان این مجموعه در انجام وظایف محوله خبر از پرداخت پاداشی به ارزش 120 ساعت اضافه کار داد .

وی همچنین در این دیدار که از سوی مدیران و روسای ادارات این شرکت همراهی میشد به مشکلات مطرح شده کارکنان این واحدهای عملیاتی رسیدگی و قول داد در کوتاهترین زمان نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام خواهد کرد .

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.