پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط عــلــی چراغیان |

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در این جلسه که در آن فردی پور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان امور فرهنگی، کانون کوثر و مربیان پرورشی این اداره حضور داشتند؛ ابتدا فردی پور ضمن تبریک حلول ماه رجب، این ماه را مقدمه ای برای خودسازی و ورود به ماه های شعبان و رمضان دانست و گفت: توصل به ائمه اطهار (ع) راز موفقیت و پیروزی هر شخص است.

همچنین از مربیان پرورشی خواسته شد تا اطلاع رسانی لازم جهت حضور دانش آموزان در مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری که در روز چهارشنبه ۲۵/۳/۹۰ در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می گردد، را به نحو احسن انجام دهند؛ در ادامه مسئولین حاضر در جلسه به اظهار نقطه نظرات خود پرداختند. 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

سید محمد یعقوبی
ساعت0:14---8 دی 1391
سلام.من یکی از همشهریان حدود 15 سال پیش شما هستم و در مدرسه دبستان شاهد درس خواندم و الان دنبال دوستان زمان قدیمم هستم مخصوصا محمد صالحی که خیلی مشتاق دیدار یا حداقل چت با ایشون هستم.من رو راهنمایی کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.