پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

 

سرمربي تيم نفت مسجدسليمان با اشاره به شكستن سرش توسط  تماشاگران در ديدار تيمش برابر تربيت يزد در ديدار روز گذشته گفت: زماني كه ما در دقيقه 91 بازي گل تساوي را از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانديم جو ورزشگاه متشنج شد و سپس حدود 2 ساعت در رختكن حبس شديم؛ هجوم تعدادي از تماشاگران به رختكن ما منجر به ضرب و شتم بازيكنان و كادر فني شد.

 

مجيد باقري‌نيا، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان پس از ديدار تيمش در هفته چهاردهم ليگ دسته يك كشور و اتفاقاتي كه پس از بازي تيمش در رختكن رخ داد، اظهاركرد: گرفتن يك امتياز درخانه حريف كه مدعي كسب عنوان قهرماني است كار بزرگي محسوب مي‌شود.  تيم ما در نيمه نخست بازي را به صورت كامل دراختيار داشت و توانست سه موقعيت گل به دست بياورد. بازيكنان ما يك توپ نيز به تيرك دروازه حريف زدند.

 

وي افزود: در نيمه دوم، بازي متعادل بود و تنها روي يك اتفاق گل خورديم. ما پس از دريافت گل به سرعت آن را جبران كرديم و در دقيقه 91 از روي نقطه پنالي به گل تساوي دست يافتيم.

 

وي ادامه داد: تيم حريف در نيمه دوم با تعويض‌هايي كه انجام داد سيستم‌ بازي خود را تغيير داد و به بازي مستقيم روي آورد. ما نيز علاوه بر اين‌كه سعي داشتيم دروازه خود را حفظ كنيم به ضد حملات نيز چشم داشتيم  و تنها روي يك اشتباه گل خورديم. ما مي‌توانستيم با پيروزي اين ديدار را به پايان برسانيم.

 

باقري‌نيا درخصوص اتفاقات پس از بازي گفت: ما پس از بازي حدود 2 ساعت در رختكن خود زنداني شديم. تماشاگران حريف از ابتداي بازي با توهين و ناسزا، بازيكنان ما را از نظر روحي تضعيف كردند و پس از بازي نيز با حمله به رختكن‌ ما، شكستن شيشه‌ها و كتك‌زدن بازيكنان، رفتار ناشايست خود را تكميل كردند.

 

 

وي اضافه كرد: ‌با رخ دادن چنين اتفاقاتي تنها بايد براي فوتبال تاسف خورد كه هنوز چنين اتفاقاتي در فوتبال ما به وجود مي‌آيد.

 

سرمربي تيم نفت مسجدسليمان خاطرنشان كرد: ‌تماشاگران حريف به داور بازي نيز رحم نكردند و با او نيز رفتار ناشايستي داشتند. ناظر فدراسيون تمام اين اتفاقات را ثبت كرد و اميدواريم با آن‌ها برخورد قانوني شود. اگر سخت‌گيري در كار نباشد سنگ روي سنگ بند نمي‌شود و ما از اين به بعد در ساير شهرها نيز شاهد چنين مواردي خواهيم بود.

 

وي اظهاركرد: بازي بعدي ما در خانه است و اگر بتوانيم سه امتياز آن بازي را كسب كنيم به جمع مدعيان بالاي جدول اضافه مي‌شويم. اكنون ما با تيم صدرنشين 2 امتياز اختلاف داريم و مي‌توانيم در هفته آينده خود را به صدر جدول نزديك كنيم.

 

 با تشکر از آقای طهماسبی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.